Compania Ursus sprijină și Timișoara în competiția pentru dobândirea titlului de Capitală Culturală Europeană 2021, cu 300.000 de euro, în timp ce pentru Cluj-Napoca aceeași companie a alocat 40.000 de euro.
“SC Ursus Breweries SA sponsorizează Primăria municipiului Timişoara cu suma de 300.000 euro pentru o perioadă de trei ani, pentru organizarea evenimentelor cultural artistice, educaţionale, sportive precum şi lucrărilor în domeniul reabilitării clădirilor istorice sau de înfrumuseţare a oraşului, materialelor şi evenimentelor de promovare a imaginii oraşului, acţiunilor de mediu sau de promovare a Timişoarei în competiţia Capitală Europeana a Culturii 2021. De asemenea, timp de trei ani, Primăria nu va mai solicita companiei plata taxelor locale de publicitate sau a oricăror alte taxe locale aplicabile activităţilor desfăşurate şi materialelor produse şi expuse”, se arată într-o hotărâre a consiliului local Timișoara.
Ministrul Culturii, Daniel Barbu, a anunțat că va face tot ce îi stă în putere pentru ca Timișoara să devină Capitală Culturala Europeană.
În competiție s-au mai înscrs Aradul, Alba-Iulia, Braşovul, Sfântu Gheorghe şi Iaşiul.