Devoratorii de publicitate revin la Cluj

de clujazi

Clujenii pasionați de publicitate vor avea parte de patru ore de proiecție a celor mai bune reclame în cadrul unei noi ediții a „Nopții devoratorilor de publicitate”, care va avea loc la Casa TIFF în 25 iulie, de la ora 22.NdP-25-iul-Casa-TIFF

Clipurile vor fi împărțite în patru categorii: Inspired by Film (inspirate de film), Sexy Ads (reclame senzuale), Social Awareness (conștientizare socială) și Inspired by Sports (inspirate din lumea sportului).

Evenimentul face parte dintr-o serie de proiecții dedicate fanilor publicității care au demarat în 15 mai. „Noaptea devoratorilor de publicitate” este un spectacol care arată valoarea intrinsecă a publicității, dincolo de produsele pe care aceasta le promovează; evenimentul se concentrează asupra artei de a transmite un mesaj convingător, care poate fascina și chiar seduce grupuri mari de oameni. De-a lungul timpului, publicitatea a arătat că poate crea replici care să devină parte a conversațiilor de zi cu zi, depășind bariere culturale, lingvistice sau etnice.

„Putem vedea în publicitate un nou tip de cinema, în care esteticul și spiritul ludic merg mână în mână. Iar dacă suntem avizați în a descifra acest nou tip de limbaj pe care publicitatea îl propune, vom privi și reclamele pe care le vedem zi de zi cu alți ochi: vom fi mai informați, mai pregătiți pentru aceste mesaje pe care le zărim pretutindeni și, foarte posibil, mai greu de manipulat!”, spune Cristian Hordilă, manager TIFF Events.

“Noaptea devoratorilor de publicitate” este un spectacol creat în 1981 de către Jean Marie Boursicot, deținătorul celei mai mari arhive de clipuri publicitate din lume – o performanță certificată de Cartea Recordurilor. În România, evenimentul a ajuns încă din 1995, prin evenimente al căror producător general este Dan Chișu și care au atras de fiecare dată sute de persoane interesate să descopere lumea publicității.

Începând din mai 2013, iubitorii acestui domeniu se întâlnesc constant la Casa TIFF, unde pot descoperi lumea publicității printr-o serie de evenimente organizate de TIFF Events. Prețul unui bilet pentru proiecțiile din 25 iulie este de 40 de lei.

You may also like

Adblock Detected

Vă rugăm să ne susțineți prin dezactivarea extensiei AdBlocker pentru siteul nostru în browserul dumneavoastră.