5 factori pentru o optimizare de site eficienta – sfaturi de la experti

Multi au pornit cu gandul ca este usoara construirea prezentei online, insa s-au convins de faptul ca lucrurile sunt mai complicate decat atat atunci cand au incercat sa puna in practica teoria. Optimizarea SEO reprezinta un proces deosebit de complex pe care nu oricine il poate realiza.

E-Advertising, agentie de publicitate online cu experienta in domeniu, iese in intampinarea celor care sunt interesati de construirea unei prezente online vizibile, dar si de alte beneficii de care se poate bucura site-ul ce il detin cu solutii pe masura si sfaturi utile. In randurile de mai jos, specialistii departamentului SEO al companiei prezinta 5 dintre factorii cei mai importanti in procesul de optimizare.

  • Cuvintele cheie si alegerea celor mai potrivite pentru afacere

Nu este suficient ca un site sa fie bogat in continut. Conteaza intr-o foarte mare masura ca acesta sa fie si cel mai potrivit si relevant atat pentru serviciile, respectiv produsele comercializate, precum si pentru utilizatori. Astfel, un prim pas de indeplinit pentru o optimizare SEO corespunzatoare este cel de alegere a cuvantului cheie, respectiv a expresiei celei mai potrivite pentru continut.

Este singura cale prin care articolul prezent in cadrul unui blog, site, va aparea in procesul de cautare. Identificarea celor mai relevante cuvinte si expresii este asadar necesara. Specialistii E-Advertising recomanda Google Keyword Planner celor care se decid sa realizeze procesul pe cont propriu. In caz contrar, cei interesati gasesc pe e-advertising.co servicii in acest sens.

  • Studierea competitiei

Dupa stabilirea celor mai potrivite cuvinte si expresii, urmeaza realizarea unui studiu asupra competitiei. Pasul poate fi realizat atat personal, cat si prin intermediul unei agentii de publicitate profesionale. Depinde de timpul pe care il are la dispozitie fiecare si de masura in care isi poate da interesul in acest sens.

  • Redactarea unui continut de calitate

Este foarte important ca site-ul sa includa continut calitativ, clar, concis, dar mai ales relevant pentru utilizatori. Este o etapa destul de dificil de realizat de cei care nu detin nici un fel de experienta din acest punct de vedere, motiv pentru care este de preferat ca o persoana care are cunostintele necesare sa se ocupe de acest aspect.

Este un lucru valabil atat pentru descrierile de produse, pentru blog, un text pentru pagina de prezentare sau una de destinatie. Intotdeauna aceastea trebuie formulate in asa fel incat sa atraga cititorul, sa mentina treaza atentia sa. Cu atat mai putin va fi luat in considerare de Google, daca utilizatorii nu vor gasi relevante informatiile continute de acestea.

  • Utilizarea link-urilor interne

Este recomandat ca in cadrul articolelor, de obicei de pe blog, sa se faca referire la alte pagini din cadrul site-ului, prin adaugarea de linkuri de redirectioanare spre acestea. De asemenea, o idee de pus in practica este editarea articolelor vechi pentru a adauga linkuri spre cele recente, acolo unde exista legatura si relevanta.

  • Capturarea link-urilor externe

Pentru a realiza o optimizare site cat mai eficienta, un astfel de pas este de preferat. Este vorba despre link-urile altor site-uri ce redirectioneaza utilizatorul catre site-ul personal. In clasarea statusului unui site, Google se bazeaza indeosebi pe acest aspect, pe numarul de link-uri ce provin din surse externe si trimit catre un anumit site.

In acest sens, ajutorul unei agentii de optimizare site precum E-ADVERTISING este de pretuit. Prin articolele redactate in cadrul departamentului de content, postate pe diverse tipuri de bloguri, site-ul creste in ochii motorului de cautare Google.

Acestia sunt insa numai cativa dintre factorii care vor avea influenta in vizibilitatea pe care un site o are in paginile de rezultate Google. Cei care doresc sa afle mai multe detalii vis-a-vis de acest subiect pot accesa pagina e-advertising.co.

Leave a Reply